Yamamay lanseaza o colectie dedicata femeilor care suferă de cancer la sân

Buna dragile mele❤ Astazi vin cu vesti noi


În următoarea perioadă, brandul Yamamay va avea ca obiectiv să aducă la cunoștința femeilor importanța efectuării verificărilor, mamografiilor și scanărilor anuale, întrucât acestea pot ajuta la detectarea în timp util a cancerului de sân. De asemenea, în toate magazinele Yamamay vor fi propuse modele de sutiene din colecțiile SPACE BRA, SCULPT, PRIMULA și GINGER. Acestea sunt confecționate din materiale și țesături fine, care lasă pielea să respire, oferă libertate de mișcare, dar și confortul de care au nevoie toate doamnele și domnișoarele care se confruntă cu această problemă.

Campania PINK IS LIFE
Yamamay a semnat un parteneriat cu LILT, Liga Italiană de Luptă Împotriva Cancerului, cu scopul de a trage un semnal de alarmă cu privire la importanța prevenirii cancerului mamar prin adoptarea unui stil de viață sănătos și a verificării periodice a sânilor.
Astfel, Yamamay și LILT vor dezvolta împreună campanii de promovare pentru prevenirea cancerului pe canalele lor de comunicare (Facebook, Instagram), adresând mesaje de încurajare femeilor care se confruntă cu această problemă și, în special, persoanelor care au suferit deja o intervenție chirurgicală împotriva cancerului mamar.
Mai mult, în postarile de pe platformele de Social Media, va exista un hashtag oficial al campaniei, #yamamayforlilt, pentru ca această inițiativă să ajungă la cât mai mulți oameni.

Conform Organizatiei Mondiale a Sănătății, cancerul de sân se numără printre cele mai comune boli în rândul femeilor, atât în țările slab dezvoltate, cât și în cele cu un nivel de trai ridicat. Rata de supraviețuire în întreaga lume variază de la 80% în America de Nord, Suedia sau Japonia, la 60% în țările cu venituri medii și sub 40% în cele slab dezvoltate. Până în acest moment, în anul 2018, se estimează că au decedat din cauza acestei boli 627.000 de femei.
Potrivit unui studiu realizat de Coaliția pentru Sănătatea Femeii, în România, o femeie moare de cancer la sân la fiecare 3 ore, iar anual sunt înregistrate aproximativ 3.500 de decese din cauza acestei boli. Totodată, 90% dintre cazurile noi de cancer la sân sunt diagnosticate tardiv, adică în stadiile II, III și IV, majoritatea persoanelor pierzând lupta cu această afecțiune după 5 ani de la diagnosticare.

LILT functionează în Italia ca organizație non-profit încă din anul 1922 și este singura entitate publică proeminentă de natură asociativă, supravegheată de Ministerul Sănătății, care este angajată în combaterea cancerului de sân. Cu cele 106 secții fondate în provincie și aproximativ 400 de clinici create în Italia, LILT oferă servicii de sănătate socială pentru combaterea cancerului, dar și informații despre prevenirea acestei boli, în colaborare cu principalele instituții și organizații naționale și internaționale care activează în domeniu.
Yamamay s-a lansat în anul 2001, la ideea omului de afaceri italian Gianluigi Cimmino. În România, brandul a apărut pe piață în 2016, singurul magazin fiind actualmente în București, în ParkLake Shopping Center. Misiunea brandului este să cucerească inimile femeilor prin profesionalism, produse de calitate și prețuri accesibile.

Facebook: https://www.facebook.com/Yamamay-Bucharest-Park-Lake-1696547817334570/

Instagram: https://www.instagram.com/yamamayofficial/